כותרת: 5 הטרנדים המובילים בלינקדאין שכל בעל עסק צריך להכיר בשנת 2023 / דקל יעקובוביץ׳

מבוא:

לינקדאין הפכה לפלטפורמה חיונית עבור אנשי מקצוע ועסקים כאחד, ומציעה אינספור הזדמנויות לנטוורקינג, יצירת לידים ובניית מותג. ככל שהפלטפורמה מתפתחת, היא נהפכת לחיונית לבעלי עסקים להישאר מעודכנים במגמות האחרונות כדי להישאר תחרותיים ולהפיק את המרב מהנוכחות שלהם בלינקדאין. במאמר זה, נחקור את 5 המגמות המובילות בלינקדאין לשנת 2023 שכל בעל עסק צריך להכיר.

  1. מצב של יוצר תוכן בלינקדאין (Creator Mode)

בשנת 2023, לינקדאין ממשיכה להתמקד ביצירת תוכן על ידי קידום היוצרים והכלים הניתנים עבורם. מצב Creator Mode מאפשר למשתמשים להציג את המומחיות שלהם ולהתחבר לקהל רחב יותר באמצעות תוכן שממצבם אותם כמובילי דעה ונותן ערך לקהל היעד. בעלי עסקים צריכים למנף את מצב היוצר כדי להציג את הידע שלהם בתעשייה, מקרי חקר של לקוחות ושיתוף תוכן בעל ערך. על ידי פרסום קבוע של תוכן באיכות גבוהה, עסקים יכולים למשוך לקוחות ושותפים פוטנציאליים, ולהגביר את הרשת המקצועית שלהם בלינקדאין.

2. תוכן וידיאו – גם בלינקדאין

תוכן וידאו נמצא במגמת עלייה כבר שנים ברשתות החברתיות, והגיע הזמן שהדומיננטיות שלו תמשיך לגדול גם בלינקדאין. בשנת 2023, סרטונים קצרים וארוכים חשובים יותר מאי פעם לעסקים. סרטונים קצרים, יכולים לספק עדכונים מהירים והצצות אל מאחורי הקלעים של החברה שלך. סרטונים ארוכים, לעומת זאת, יכולים לשמש ללייבים, ראיונות עם לקוחות ושותפים או דיונים מעמיקים בנושאים בתעשייה. על ידי שילוב שילוב של תוכן וידאו, עסקים יכולים להגביר את המעורבות ולהתחבר טוב יותר לקהל שלהם.

3. ניוזלטרים של לינקדאין

ניוזלטרים עשו קאמבק חזק בלינקדאין, ומציעים לעסקים דרך חדשה לתקשר עם הקהל שלהם. על ידי יצירה ושיתוף של ניוזלטרים, עסקים יכולים לעדכן את הרשת שלהם על מגמות בתעשייה, עדכוני חברה ותובנות חשובות. בנוסף, האלגוריתם של לינקדאין מעדיף תוכן של מחברי ניוזלטר, ומגביר את הנראות של הפוסטים שלהם. כבעל עסק, שקול להשיק ניוזלטר בלינקדאין כדי לבסס את החברה שלך כמובילת דעה בענף שלך.

4. אירועים וירטואליים וובינרים

ככל שהעבודה מרחוק ושיתוף הפעולה המקוון ממשיכים לגדול, כך גם הביקוש לאירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים. לינקדאין זיהתה את המגמה הזו והרחיבה את יכולות האירועים שלה כדי לתת מענה לעסקים ולאנשי מקצוע. בשנת 2023, אירוח אירועים וירטואליים וסמינרים מקוונים בלינקדאין יכול לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר, לייצר לידים ולבנות קשרים חזקים יותר עם לקוחות ושותפים. נצלו את הלייב בלינקדאין כדי למשוך ולהגיע לקהל נוסף.

5. בססו את המיתוג אישי שלכם בלינקדאין

בשנת 2023, מיתוג אישי בלינקדאין הוא קריטי מאי פעם. כבעל עסק, חיוני לא רק לקדם את החברה שלך אלא גם להקים מותג אישי חזק. על ידי שיתוף נקודת המבט הייחודית שלך, תובנות התעשייה והחוויות המקצועיות שלך, תוכל ליצור קשרים משמעותיים עם הרשת שלך. מותג אישי חזק יכול גם להגביר את אמינות החברה שלך, ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר עבור לקוחות ושותפים פוטנציאליים.

על ידי אימוץ 5 הטרנדים המובילים הללו בשנת 2023 – מצב יוצר תוכן, תוכן וידאו, ניוזלטרים, אירועים וירטואליים ומיתוג אישי – עסקים יכולים להתחבר טוב יותר לקהל שלהם, להציג את המומחיות שלהם, ובסופו של דבר להניע צמיחה. הישאר מעודכן, התאם את האסטרטגיה שלך וראה את הנוכחות שלך בלינקדאין פורחת.