על עמודי Showcase בלינקדאין כבר שמעתם?🤔

Showcase pages הם עמודים מקושרים לדפים עסקיים (Business Page) ב לינקדאין. אותם דפים מקושרים מאפשרים לחברות להבליט את המוצרים, המותגים, היחידות והיוזמות העסקיות של החברה.

על ידי מינוף התכונות העוצמתיות הזמינות בלינקדאין, תוכלו ליצור עמוד מקושר שיעזור לכם להתבלט מהקהל ולבנות מערכות יחסים עם קהלי יעד אשר מתאימים יותר ליוזמות השונות של המותג שלכם. למעשה, באמצעות אותם דפים מקושרים משווקים יכולים לגעת בכל קהלי היעד של המותג באופן עמוק ומדויק יותר. אז בואו נצלול לעומק איך דפים מקושרים (Showcase page) יכולים לעזור למותג שלך לצמוח:

  1. להדגיש את כל ההיבטים של המותג שלך

דפי מקושרים הם הרחבות של העמוד העסקי, שנועדו להדגיש מותגים בודדים, יחידות עסקיות ויוזמות. לאחר יצירתם, הם יופיעו תחת 'דפים קשורים' בדף LinkedIn הראשי שלך. בדוגמה למטה ניתן לראות את הדוגמה של חברת Cisco. מתוך העמוד העסקי שלהם, מצד ימין יופיע ״Affiliated pages", שאלו למעשה דפים מקושרים (Showcase Pages).

2. לשתף תוכן ייחודי עבור קהלי יעד שונים

לעמודים מקושרים יש את אותן אפשרויות פרסום וניתוח כמו לדף הלינקדאין שלך כדי לעזור לעמוד ביעדי הצמיחה שלך.

שים לב שאינך יכול לשייך עובדים לדף מקושר, כך שחלק מתכונות מעורבות העובדים לא יהיו זמינות.

בדוגמה מטה אנו יכולים לראות פוסט לדוגמה של ״Skype״, שנקנתה ע״י מיקרוסופוט ומקושרת לעמוד העסקי שלהם.

תוכן ייחודי עבור קהל היעד של Skype, חברה שנרכשה ע״י מיקרוסופט.

3. לדפים מקושרים יש פיטצרים דומים לעמוד עסקי הראשי ויכולים להריץ קמפיינים משלהם

ניתן לפרסם עדכונים, להציג קבוצות LinkedIn המחוברות למוצר/שירות שלך ולראות ניתוח מפורט על העדכונים שלך.

אז איך מתחילים:

  1. צרו עמוד עסקי בלינקדאין (אם אין לכם)
  2. זהו יוזמות עסקיות בתוך המותג שלכם שצריכים Showcase page – כדי להבטיח שאינכם מפצלים יתר על המידה את הקהל, בדקו את הגודל והצורך של הקהל .מומלץ לא ליצור דף מקושר עבור מדינה או אזור ספציפיים. במקום זאת, מקדו גיאוגרפית את הפוסטים האורגניים שלך מהעמוד העסקי הראשי של החברה.
  3. צרו Showcase page דרך העמוד העסקי הראשי של החברה:
כנסו לעמוד הראשי של החברה, לחצו על Admin tools, ובתפריט יהיה לכם Create a Showcase Page

4. הקצו גישה למנהל עבור הדף המקושר – הגבל את הגישה למומחים בנושא בלבד. זה יכול להיות מנהל מדיה חברתית, משווק מוצר (Product Marketer) או שותף מכירות – כל מי שיכול לפרסם באופן עקבי תוכן איכותי המותאם לקהל.

קחו השראה לשימוש מדויק בדפים מקושרים בלינקדאין:

  • חברת Adobe מבליטה את המוצר שלה, Adobe Creative Cloud
  • ל Cisco יש עמוד למרכז הדאטה שלהם
  • ל Spotify יש עמוד כדי לקדם את Nine Muses Festival
  • לחברת Deliotte יש עמוד שנקרא Deloitte Insights שממצב אותה כמובילת דעה בתחום

אם אהבתם את המאמר, נשמח אם תוכלו לשתף את זה עם אנשים שזה עשוי להיות רלוונטי עבורם.

על כותב המאמר:

דקל יעקובוביץ׳, מומחה ללינקדאין, מיתוג אישי ועתיד עולם העבודה.בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ולשעבר מנהל קהילה בחברת צ׳ק פוינט.

מוזמנים לעקוב ברשתות החברתיות:

https://linktr.ee/dekelyakobovich

מייל ליצירת קשר:

yakodek278@gmail.com